Καριέρα στην Anitec

Στείλτε μας το βιογραφικό σας και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

    Θέσεις εργασίας

    no available jobs

    Η εταιρεία Anitec A.E. με ηγετική παρουσία στον κλάδο της πτηνοτροφίας και έδρα την Νέα Αρτάκη Ευβοίας, αναζητά συνεργάτη για το τεχνικό της τμήμα που καλύπτει τις ανάγκες σε όλη την Ελλάδα με έδρα του κατά προτίμηση την ευρύτερη περιοχή της Χαλκίδας.

    Σκοπός της θέσης

    Ο υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για συντήρηση μηχανημάτων του πελατολογίου της εταιρείας καθώς και να συμμετέχει σε εγκαταστάσεις νέων συστημάτων εξοπλισμών σε πτηνοτροφικούς θαλάμους σε πολυάριθμα έργα ανά την Ελλάδα.

    Κύριες Αρμοδιότητες

    • Εκτέλεση εργασιών συντήρησης και επισκευών σε όλες τις εγκαταστάσεις και τα μηχανήματα της εταιρείας
    • Εκτέλεση εργασιών συντήρησης και επισκευών σε πελάτες της εταιρείας
    • Εγκαταστάσεις συστημάτων εξοπλισμού σε πτηνοτροφικούς θαλάμους
    • Καθημερινή αναφορά τεχνικών θεμάτων στην τεχνική διεύθυνση

    Απαιτούμενη Εμπειρία & Προσόντα

    • Επιθυμητή προϋπηρεσία σε βιομηχανικές εγκαταστάσεις
    • Επιθυμητό Ακαδημαϊκό Υπόβαθρο IEK, EΠΑΛ ή τεχνικές σχολές, Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ σε Ηλεκτρολογία ή Μηχανολογία.
    • Γνώση MS Office επιθυμητή
    • Πολύ καλή γνώση αγγλικών.
    • Δίπλωμα οδήγησης ΙΧ
    • Οργανωτικές ικανότητες και υπευθυνότητα
    • Διάθεση για ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδος

    Αμοιβές & Παροχές

    • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
    • Iατροφαρμακευτική περίθαλψη
    • Εταιρικό αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις από και προς τα έργα
    • Κάλυψη εξόδων μετακίνησης.
    • Συνεχής εκπαίδευση και δυνατότητες εξέλιξης.
    • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον

    Η εταιρεία Anitec A.E. με ηγετική παρουσία στον κλάδο της πτηνοτροφίας και έδρα την Νέα Αρτάκη Ευβοίας, αναζητά συνεργάτη για το τμήμα πωλήσεών της που θα καλύψει περιοχές της Βορείου Ελλάδας με έδρα κατά προτίμηση τη Θεσσαλονίκη.

    Σκοπός της θέσης

    Ο/Η Sales Representative θα είναι υπεύθυνος/η για την ανάπτυξη και διαχείριση πελατολογίου στη Βόρεια Ελλάδα, με στόχο την αύξηση των πωλήσεων, την ενίσχυση της παρουσίας της εταιρείας στην αγορά και την επίτευξη των εμπορικών στόχων.

    Κύριες Αρμοδιότητες

    • Ανάπτυξη και διατήρηση σχέσεων με υφιστάμενους και νέους πελάτες στη Βόρεια Ελλάδα.
    • Εντοπισμός νέων ευκαιριών πωλήσεων και διείσδυση σε νέες αγορές/κλάδους.
    • Παρουσίαση προϊόντων και λύσεων της εταιρείας σε πελάτες, με φυσικές και διαδικτυακές συναντήσεις.
    • Διαπραγμάτευση εμπορικών όρων και ολοκλήρωση συμφωνιών.
    • Παρακολούθηση της αγοράς, των ανταγωνιστών και των τάσεων.
    • Συνεργασία με το τμήμα Marketing & Logistics για την ομαλή εκτέλεση των παραγγελιών.
    • Συμμετοχή σε εκθέσεις και επαγγελματικές εκδηλώσεις.

    Απαιτούμενη Εμπειρία & Προσόντα

    • Τουλάχιστον 3 χρόνια εμπειρίας σε πωλήσεις B2B, κατά προτίμηση σε κτηνοτροφικά προϊόντα ή συναφείς κλάδους τροφίμων.
    • Απόφοιτος/η ΑΕΙ/ΤΕΙ σε Οικονομικά, Μάρκετινγκ, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Κτηνιατρική, Ζωική παραγωγή (επιθυμητό).
    • Άριστη γνώση MS Office και χρήσης CRM.
    • Πολύ καλή γνώση αγγλικών.
    • Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης.
    • Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και την εξυπηρέτηση πελάτη.
    • Οργανωτικές ικανότητες και υπευθυνότητα
    • Διάθεση για ταξίδια εντός της περιοχής ευθύνης.
    • Δυναμική προσωπικότητα με εμπορικό πνεύμα.
    • Ικανότητα ανάπτυξης μακροχρόνιων συνεργασιών.
    • Αυτοπαρακίνηση και επαγγελματισμός.

    Αμοιβές & Παροχές

    • Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
    • Βonus βάσει επίτευξης στόχων.
    • Εταιρικό αυτοκίνητο
    • Laptop & κινητό τηλέφωνο.
    • Κάλυψη εξόδων μετακίνησης.
    • Συνεχής εκπαίδευση και δυνατότητες εξέλιξης.
    • Iατροφαρμακευτική περίθαλψη
    • Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
    Μετάβαση στο περιεχόμενο